Kamis, 02 Juni 2011

Hyundai targets 1000 Outlet for Asian Market


HYUNDAI become the second largest manufacturer of automotive products in India. It was further spur South Korean companies build 1,000 more outlets for the Asian market which will be added smallerand cheaper model
"We are monitoring how strong in this market and want to focus ondeveloping our network there," said Arvind Saxena, car manufacturersfrom India who served as director of sales and marketing. Fiscal years ago Hyundai managed to increase its sales figures inIndia, but half is still controlled by Ford, Volkswagen, andToyota.Rencananya, the latest model made ​​cheaper with the officialUSD6.576, equivalent to Rp56, 3 millions. Later the car was plotted tocompete with Maruti Suzuki Alto who won the title of best-seller in India
Other newspapers also mentioned that there will be two new modelsthat will be introduced every year. One of them, the latest version ofHyundai Verna in the sedan class. But Hyundai has no plans to build acar to rival the Tata Nano is cheap petite meriah.Untuk fiscal 2011,Hyundai's target to sell approximately 400 thousand units, which means14 percent higher than March last year and recorded sales of 358,904units based on the record Gaikindo India
. (tty)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Powered By Blogger

Mengenai Saya

Foto saya
saya adalah saya,,saya bukan kalian,,tapi tanpa kalian saya juga bukan apa2

Pengikut